KAI APLANKO NERIMAS AR LIŪDESYS

Nerimas, liūdesys, baimė, įtampa, niūri nuotaika ir visos kitos „neigiamomis“ vadinamos emocijos lapkritį mus aplanko dažniau nei norėtųsi. Tuomet dažnai sau pačios diagnozuojame „rudeninę depresiją“. Ir iš tiesų – depresinė nuotaika rudenį daugiausia susijusi tiesiog su saulės, t.y.vieno pagrindinio geros nuotaikos - vitamino D šaltinio trūkumu. Kaip bebūtų,visgi, nesinori sirgti ir prarasti produktyvumo, nesinori ir įtakoti savo bloga nuotaika kitų, aplink mus esančiųjų. Kaip elgtis, ką daryti?


MOTERIŠKA PRIGIMTIS I dalis

Kaip mūsų visuomenėje bebūtų propaguojamos lygios moterų bei vyrų teisės ir galimybės, tačiau mes esame vienodi tik tiek, kiek esame visiškai skirtingi, nes vyrų ir moterų prigimtis visai priešinga. Daugelis moterų pakliūna į šias pinkles ir tampa „vyriškomis“ – siekiančios, kovojančios, ambicingos, grubios. Pradžioje viskas joms tarsi neblogai sekasi, tačiau po kiek laiko moteris ima jausti tarsi gyvenime ir viduje atsiranda tuštuma, nepasitenkinimas, nesiseka santykiai su vyrais, šeimoje.


ŠIUOLAIKINIS GURU. NEMOKAMAI

Moterys, gražuolės, turime Jums naujienų - žmogaus idealumo įvaizdžiui vien  estetinės pusės negana. Šiuolaikinė emancipuota moteris turi būti išsilavinusi, protinga, turinti ir pasiekianti bet kokį gyvenimo tikslą, žavinga, visur spėjanti, mylinti ir mylima. Tik kažkodėl niekaip nepavyksta pasiekti „aukščiausiojo džiaugsmo“.


PAKEISKIME GYVENIMO BŪDĄ

„Ką valgai, tas esi“ - šis senas posakis puikiai tinka ir šiandien. Žmonės vis daugiau dėmesio turėtų skirti tam, ką valgo. Grožis, sveikata ir gera savijauta gimsta žmogaus viduje. Gyvenimas - tai malonumas, ir maistas čia atlieka svarbų vaidmenį. Vos išgirdus „sveika mityba“ dažnai numojame ranka, tarsi tai būtų neįveikiamo kalno viršūnė. O juk tereikia laikytis kelių svarbių taisyklių.



KAIP "PALEISTI" ĮTAMPĄ?

Gyvenimo tempas dabar yra didžiulis. Mes turime tiek įsipareigojimų, dirbame tiek darbų ir nešame tiek nešulių, kad kartais nespėjame net pavalgyti. Jei Jums nuolat trūksta laiko arba jėgų įgyvendinti savo dienos užduotis, jei sunku užmigti ar užplūsta neigiamos emocijos – tuomet Jums pravers keletas patarimų, kaip atsipalaiduoti.

   
   
   
© SU university