GARSŪS MADOS PREKIŲ ŽENKLAI

Kokybiškoms prekėms ir paslaugoms pinigų negailinčių vartotojų kiekvienais metais Lietuvoje gausėja, tad nenuostabu, kad pasaulyje pripažinimo sulaukę mados prekės ženklai vis dažniau išdrįsta ateiti į vietinę rinką. Vos prieš kelis mėnesius miesto stiliaus centre „Europa“ pradėta prekiauti „Escada Sport“ drabužiais, o štai jau balandį duris atvers dvi naujos parduotuvės – „MaxMara Weekend“ bei „Armani Jeans“. Tai pirmos atskiros šių prekės ženklų parduotuvės Lietuvoje, į kurias „Aprangos“ grupė investuoja beveik 1,5 mln. Lt.

„Džiaugiamės galėdami savo klientams vėl pasiūlyti Lietuvoje naujų, bet pasaulyje jau seniai pripažinimo sulaukusių mados ženklų. Šios naujos parduotuvės bus vienintelės tokios Lietuvoje ir papildys „Europos“ pasiūlą išskirtiniais drabužiais bei aksesuarais, – sako prekybos centro „Europa“ vadovė Gintarė Žemaitė. – Stengiamės maksimaliai pateisinti savo, kaip miesto stiliaus centro vardą, todėl nuolatos didiname išskirtinių parduotuvių, siūlančių kokybiškas ir stilingas prekes, skaičių“.

 „Europa“ – vienintelis prekybos centras, kuriame bus prekiaujama „MaxMara Weekend“ ir „Armani Jeans“ mados ženklų drabužiais. Abejose parduotuvėse bus siūloma įsigyti išskirtinės kokybės laisvalaikio drabužius. Šie ženklai papildo jau dabar „Europoje“ esančius „Pennyblack“, „Marella“, „Coccinelle“, „Stefanel“, „Suitsupply“, „Facconable“ ir kitus prekinius ženklus. „Ketiname ir toliau klientams siūlyti išskirtines parduotuves, todėl šiemet planuojame dar kelių naujų parduotuvių atidarymus,“– sako G. Žemaitė.

Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vieno didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „Northern Horizon Capital“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.

 

RsV agentūra „Ad verum“

www.adverum.lt

 

Neturite teisių komentuoti

   
   
   
© SU university