JEVGENIJAUS ŠUKLINO ČEMPIONŲ SALOTOS

Turbūt žinomiausias Lietuvos kanojininkas Jevgenijus Šuklinas labai mėgsta gaminti maistą, bet dėl intensyvių treniruočių ir varžybų šiam užsiėmimui dažnai pritrūksta laiko, todėl olimpinis vicečempionas dažniausiai renkasi sveikus užkandžius: stengiasi kasdien pasilepinti saujele įvairių riešutų ar pasigaminti iš jų lengvą patiekalą.


KADA REIKIA PASITIKRINTI DĖL ŠLAPIMO PŪSLĖS VĖŽIO?

 

 

 

 

 

 


 

MASAŽAS GYDO PERŠALIMĄ

Atšalus orams, dažnas iš mūsų neišvengia slogos, peršalimo, ar dar blogiau – bronchito, plaučių uždegimo... Šaltu ir drėgnu oru bakterijoms ir virusams daug lengviau patekti į mūsų organizmą, tad daugiau dėmesio reikėtų skirti imuniteto stiprinimui. Net ir susirgus nereikėtų iškart griebtis cheminių vaistų, pirmiausia išbandykite natūralias priemones – vaistažolių arbatas, medų, česnakus, svogūnus, inhaliacijas ir masažą.


MASAŽAS RUDENIUI ARTĖJANT

Nuolatinis skubėjimas ir stresas, nereguliari mityba, galvos ir nugaros skausmai, augantis svoris, nemiga, ryškėjantis celiulitas, skaistumą praradusi oda... taip atrodo dažno iš mūsų kasdienybė. Pats metas sustoti ir skirti laiko sau! Arvydo Gudausko masažų kabinete dirbantys patyrę ir kvalifikuoti specialistai padės Jums atgauti jėgas, ramybę ir harmoniją, patars visais rūpimais sveikatos klausimais


POILSIS KASDIEN

Visos moterys pavargsta, tik, kol nematyti akivaizdžių pervargimo simptomų, apie poilsį net negalvojama. Frazė “Aš nepavargus”  dažnai naudojama vietoje miego, ar trumpo atsitraukimo nuo darbų. O to pasekmes turi kentėti artimieji. Jiems reikia poilsio nuo niurnėjimo, priekaištų, ar jumoro stokos, nuo piktos mamos bei pavydžios draugės, abejingos žmonos ar  su jumoro jausmu nieko bendra neturinčios visuomenės narės. Kad netaptūmėte to pavyzdžiu, reikėtų stebėti save ir rasti daug būdų, kaip pailsėti tiesiog buityje, o ypač vasarą. Todėl mes išliekame ištikimi praktiškajai pusei ir siūlome šiuos patarimus.

   
   
   
© SU university